Monday, November 8, 2010

Ya Allah..jauhkanlah aku dari segala musibah...

arini sampai ofis kul 7.40am...
ermmm dah lewat 10 minit
tp dah ckp ngan bos...bos kata nti ms balik, lewatkan 10 minit...
waaahhh..cukup btuah aku tukar ke tempat baru nih...
bos sgt la baik ati...sukaaa..sukaaa...sukaaaaa
alkisahnya pagi td...spt biasa kuar rmh kul 6.20 lebey kurang..
sampai kat skul umar around 6.35...
pastu masuk je hiway..tgk seme keta dah terhenjut-henjut...
aiii...sumting wrong nih...
kut ye pon nak jem..harusla dkt tmn daya sana..
ni tak...kat tmn rinting lagi keta da berbaris...
maka bekerja keras la aku menekan clutch n brek kereta manualku itu..
sampai kejang peha aku setengah jam jugak la mcm siput vavi...
rupa-rupanya ada xcident kat dpn caltex sblum simpang permas tu..
jantungku mula la berdetup-detap..
aku ni penakot sikit orgnya..lagi2 kalo tgk xcident...
jantungku semakin kencang bila tgk jln ditutup dan direntang dengan tali kuning polis...
semua kenderaan dilencongkan masuk ke caltex...
aku sempat jeling tgk ada sebuah treller n kereta yang dah rentung..
x tau la camana keadaan org2 yang dalam keta tu...
tunggu jelah paper esok...
Ya Allah ya Tuhanku..jauhkan la aku dari segala musibah...
amiiinnnn

No comments:

Post a Comment