Monday, November 22, 2010

majlis korban

layan foto-foto sekitar majlis korban pada jumaat 18/11/2010
di tempat kerje lama ku...
lama sgt nunggu lembu nak sampai
budak notti dah kebosanan...
lari sana lari sini.main bendera
akhirnya lembu yang ditunggu tiba jua...
ko perhal budak tecik??
takut lembu kerr

ooo...terujanya anakku melihat lembu diturunkan dari lori...
mmg dari mlm tadi aku bagitau dia yang arini nak pergi tgk cow..


gigih menonton...

yg aku x tahan siap bwk buku old mcdonald kat dlm tu ada gamba lembu
konon sama la ngan lembu yang real...


muka cuak...

dgn mak iti kesayangan...


acara melapah bermula....
masa ustaz sembelih lembu tu..aku pusing ke lain sb x sanggup...
umar lekk jer tgk..
xperlah dia lelaki..
biar jiwa dia kuat sikit...
ptg tu tgk al kuliyyah kat tv3 tajuk korban
ustaz tu ckp sebaiknya masa ibadah korban dijalankan
sesiapa yang ambik bahagian hendaklah berdiri disebelah binatang
yang hendak disembelih dan melihat sendiri titis darah yang pertama keluar
kerana titisan darah yang pertama itulah yang akan
menghapuskan dosa-dosa kita....
ooooooo....begitu kaedahnyaaaaaa...........
maka rugilah aku kerana terlepas peluang itu...
tp kalau dah tau pn..ermmmm..
aku taaaakkkk sanggguuuupppp......
camana tuhh????




dah abes korban..layan nasik plak...
sekian...

















No comments:

Post a Comment