Wednesday, November 10, 2010

cukur jambul alyssa part 2



ini adalah sambungan dari n3 lepas yang xder gambo alyssa... mlm td baru dpt gambo nih, mazlin kirimkan pendrive pada kak bed.. lama jugak aku bertapa kat umah kak bed mlm td..byk criter maklum dah dkt 3 bln xjumper lps dah pindah tmpat keje nih...byk yg kami bualkan..esp pasal tmpat keje lama.. sib baik aku da pindahh..muhahahahaaaaaaaaaa...........
sorry ler gambo aku berterabor sb aku x reti nak menyusun gambo.. aku suka sgt gambo aku dokong alyssa tuh..she's so sweet tersenyum lebor..n yang mendokong pon suwit gakksss...
umar...as usual..dari dlm keta sebok nanyakan aweknya tuh si aleya...aleya ni tua setahun dr umar..tp diaorg rapat sb aku slalu g umah mazlin.. umar adalah sempoi pada hari tersebut sb aku masa aku stat keta dia masih tido..aku mls nak bangunkan dia... bila dah sampai baru perasan baju umar tu dah ketat ala2 body huggin giteww... heheh xperlah nakkk..janji muka ko hensem....waaa....sungguh keji memuji kehenseman anak sinirik...
kemain suka dia ngan bby alyssa...hah??? apa?? apa?? nak adik cam alyssa???
waaaaa...terus tutup telinga sambil berlalu pergi...



No comments:

Post a Comment