Monday, November 8, 2010

the latest about sophie...


sophie adalah chenta hatiku yang tersangat cute n comeyyyyyy sgt.....
i wish i could cium2 n hug2 u now sayang bcoz u are very very d very cumillllll...
muaxxxxxx





Sunday, November 7, 2010

wedding anak sedara artis..

Saturday 6/11 baru ni berlangsungnya majlis resepsi anak neber kitaorg yang telah diadakan di dewan serbaguna, Menara Tabung Haji kat Jalan Ayer Molek...tu dia...detail sekali
peneranganku... neber kitaorg tu adalah kakak kepada din n kid kumpulan serach..jd pengantin tu kira anak sedara din n kid lar...
makan bes sekali...beser lah dah namanya org johor...asal kawen jek...haruslah beriani... tinggal gam ngan tak gam jerkkk...
jadi..seperti biasa..silalah layan gambo2 ku seadanya... layannnnzzzzzz














pagi yang indah...

salam...
mmg satu pagi yang indah..memula nak jln2 jerk kat tmn...
las2 jadi joging plakss..
layaaannnn....

aii..relek pakkk

ohhh...buknya ada jugaaa...

ooohhh..anaknya ada jugaaa

kelihatan 2 beranak ini sedang memulakan perjalanan di belakangku...

tiba2...aiiikkk..suda berada di depanku...

semakin jauh meninggalkan aku nampaknya...

semakin jauuuuhhhh.........waaahhh..umar kamceng nampak ngan abah!!

akhirnya hanya sedikit baju merah abah yang kelihatan...

tatkala aku dpt mengejar mereka...
terus kupaksa mereka itu menyenap gamboku

usai saje menyenap gamboku...
(waaahhh..ayat xbley blahh)
mereka pon terus berlalu meninggalkan aku...
umarrr....waiiitt forrrrr mommmyyyyy

ai pak...dah letih la tu...buat2 belek pokok buluh lakkk

akhirnya umar yang dah kemerahan mukanya dpt ku kejar..
meh sini lawan sama mommy..

ini diaaa...the winner...
lihatlah umar yang bersungguh mahu mengejarku...
hahaa..kelakar2...

mari memanjat sayang...
abah...sila snap gambo saje yer..
jgn nak mengomen bentuk tubuh semulajadi ku ituss...

hahaaaa...masa mommy sampai atas..
umar tergolek dog jatoh ke bawah..
sgt kelakao ketika ituuu
usaha tangga kejayaan naaakkkk!!!

rilek..




tiba2.....

haa...knp segalanya bertukar menjadi udang goreng kunyit nih??
dan...

inilah rupanya org yang keletihan berjoging sampai udang peberet dpn mata pon dah xberselera nak tgk...muahahahahaa......














serammm....ada ju-on dirumahku...

alkisahnya...dah la ari jumaat...(cuti deepavali).
arakian sedang aku mengemas2 bilik belakang...
terperanjat beroklah adanya aku melihat....
ju-on di atas lemari dalam bilik tersebut...
betolll.....u oll tak pecaya eaaa??? tgk gamba bwh ni btl2...
kalo agak2 tak berapa nak kuat semangat...skip je lah...
ngeri siott...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
are u ready bebehh???
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
ngeh..ngeh..ngeh...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
tutup mataaaaaaa..............
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
taaadaaaaaaaaaaaa............



ininya la punnn... ju-on nyerrr......
waaa..... u ollsss tertipusssss....

Tuesday, November 2, 2010

my new workplace....

hari ini bermula kesah di tempat keje baru...bes..bes..bess...
itu sajorrkkkk

Monday, November 1, 2010

n3 basi

ini adalah sesungguhnya n3 basi...tp disebabkn aku tado kojo nak di buek eaa
maka aku mengepost la n3 inih..
kejadian telah belaku kira2 8 bulan yang lopeh bulan 3 tak silap aku..
kami ex rumah bujang shah alam dulu pegi la ke cameron hiland utk berjimba2...
nak cerita pon dah tak igt pe yang belaku..tp sgt beshh..sila lah layan gamba2 ku inih sampai muntah ijo yerr...
anak aku tuh sejuk ke apa...mcm tader mood jerkkk
gamba nih sgt besss...ko ita perhal nak nyorok2..andah suruh eaaa???kuikuiii...pek..sila lah baca blog ku inih... dannn seterusnyaaaa... adalah aksi2 poyosss mommy umar...silalah muntah...



begitulah adanya ceritanyerrrr.....



sophie...

salam...ini adalah n3 utk org yang tak malu nak enterprem blog i...tapi xper..disebabkan bby sophie tu tersangatlah cutenya...geram rasa picit-picit pipi gebusss iteww.. owh..can't wait to c u sophie...sangat la cumilll...xper..i benarkan diaorg enterprem...

lagi bertambah cumil pabila mengenakan busana...eh...gown la dowh...yang mana hasil air tgnku membeli gown tersebut di world of cartoon, city square...sila abaikan 2 org di kiri n kanan sophie yang tersengih sambil dlm hati berkata oh-korang-xperasan-ke-betapa-kiut-anak-kitaorg... ermmm sudah berlaku riak di situ yerrr..
sophie..napo muko omak kau kombang cam bungo kombang semangkok yang buat lai chi kang tu??? dan sophie pon berkata...owh...itu omak den ehh? huh...dasarrr..itu mmg omak kau tau!! walaupon dia telah meninggalkan kao di waktu kao bolum mengenal erti tom yam kung secret recipe...errr..sowi..apak ko tak suko tom yam kan kan...

oh sophie...ko sgat suwit ketika inih...


hah..sengih..sengih... nak gelak la tuh..




owh..sangat suka oso..baju yang mommy beli kat cs jugak...sukaaaaaa
sekian, terima kasih.........