Sunday, October 9, 2011

hari ini 10.10.11 anakanda genap 4 tahun!

Assalamualaikum...
tahun ni celebrate kat skul n taska saje..
mummy malas nak celebrate kat umah
eh bukan tetiap tahun celebrate kat skul je ke?
mana de penah celebrate kat umah...
hahahhaaa dasar omak yang pemal....(fill in the blanks)..
anak sorang pon takleh nak celebrate kat umah..
eh dah berapa byk pekataan celebrate dah haku taip..
okeh..memula pikir beli whole cake cam tahun2 sudah..
tetiba aku jadi...
alaaa..kesiannya kat ticer nak kena sediakan piring n sudu lagi..
n of corse air nak kena ada..
n of corse ada yang tertumpahkan cream nak kna lap lagi..
duuuhhh..itu baru bayangan cuba yang jadik ticer ialah aku..
meroyan haku satu hari tak jadik keje..
so..utk memudahkan keje cek'egu iteww..
aku plan suh si ecah (kawan kat opis) buatkan apam polkadot bersaiz cupcake..
asalnya idea ni timbul setelah aku tempah 100 biji apam ni masa jamuan raya utk skul umar aritu..
hembek ko sekelip mata langsai...sungguh mendapat sambutan..
jadik aku cakap ngan ecah hang pikiaq la nak buat lagu mana ponnn...
janji benda tu menarik minat budak2..
ecah ni tuan2 dan puan2..cellemekkkkk pandai sungguh wat apam polkadot nih..
sumpah sedap ...tak tipu punya..
okeh citer panjang x guna..
mari kita layan gambaq!
 haa..bedah..yakkob..korang nak apam takk??? duduk duduk...
lagi hang tak duduk aku takmmao bagi kat hang!
 salam aku duluu...hari ini aku yang punya!
 tenkiu lah wahai mummy ku yang kiut kerana sanggup meredah ujan lebat kemain untuk menghantar benda alah ini ke sekolah ku....dengan ucapan..taon depan kasik upgrade sikit yeh ini apam!!
 ticer Adah di balakang yang sangat sporting n penyayang...baguih la budak2 ni siap line up nak dapat apam
 n...beginilah keadaannya sebelum disuruh line up oleh ticer Adah...kiter nak yang ni..kiter nak yang niiiee...

 suka marissa dapat kuih apam!!


 dah besar dah anak mummy... nanti jadi ustaz ya Umar! (huuhuuhhaaahhaaaaa)

nahhh..hambekk wajah hensem idung penyek ku di usia genap 4 tahun....
mummy nak wish u a very happy bday
kenang daku dalam doamu...
eh ehh..silap wish pulak...
semoga Umar membesar sebagai insan yang kamil yang berguna pada bangsa..agama dan negara...
n of course pada mummy dan abah tercinta....
mummy, abah love u forever n ever tiada dua tiada tiga tiada sepuluhnya hanya
UMAR QAYYIM seoranggggggg......

nota kaki: hepppp...marissa apa tenung2 anak bujang orang nehhh!!!!!

1 comment:

  1. Hepi besday ummar.... semoga jadi anak yg soleh sila doakan untuk auntie sekali okeh... I love you soooo much

    ReplyDelete