Wednesday, September 7, 2011

raya di kampung..

Assalamualaikum...

Beberapa hari sebelum raya aku dah igtkan roslee supaya menghubungi kawan lamanya kat terengganu..ya..dia mmg ramai kawan kat terengganu..tp yg pasti kawan dia bukan kawan aku..eh dah mula dah ayat belit2..ok straight to the point...mostly kawan2 dia tu yang kerja sama2 suatu ketika dulu..even ada yang masih keja sama2 sampai skg..aku ckp jom contact semer ur fren kita gi raya kat umah diaorg...tp kan..tahun ni mcm tahun untuk reunion dia plak..masa raya ke 6 terjumpa plak bes fren dia masa belajar kat IKM dulu..waaahhh member berjejak kasih sampai lupa kat aku..terus bertuka2 hp number n beraya kat umah masing2...dah 20 tahun tak jumpa katanya...takpe2..aku pon nak jumpa gak kwn2 aku yang dah berbelas tahun tak jumpa nti kat majlis perkahwinan ami n aj...ok balik ke cerita raya di kampung...mmg soooooo the very kampung sgt2 rmh kwn roslee..tak caya tgk gamba kat bawah...rumahnya dikelilingi oleh pokok2 nan menghijau sejuk mata memandang..sejuk lagi bahu memikul...kehkehkehhhh..sgt bes okeh...rumah pon bilik air kat luar mcm zaman dulu2...boleh plak si eci nak terkucil tp tak tekeluar sbb toilet mcm zaman dulu punya...oh anakanda...kesian kamu...


ini begamba beramai-ramai sblm balik...sebenarnya anakanda2 tu dah boring dah tak sabar tgu esok nak pegi jalan2 main pantai....Sutra Beach Resort..here we commmee!!!!!!!

No comments:

Post a Comment