Wednesday, July 27, 2011

hari pertama bersekolah semula...

Assalamualaikum....

Lama tol tak hapdet blog...malassss...gamba nih ambik pagi tadi kol 6.30 am sebelum bertolak ke sekolah..setelah enam purnama anakku tidak bersekolah gara-gara fobia akibat kena cako...aku yang fobia sebenarnya....so ni nak try tempat baru la pulak...org excited gla nak sekolah kol 6 dah bgn..aku tgh mandi kat bilik air tetiba nampak pintu bilik air tertolak ke dalam sambil berbunyik kreeekkkkk....duhhh omak ko terus tingat cita penunggu istana...sekali tertonjol kepala ko igtkan toyol mana nak curik duet aku nih...terus aku..ehh..umar dah bangun eaa??? meh mandi ngan mumy meh!ha ko...tercatat sejarah anak aku mandi kol 6 pagi...pastu siap2 pakai baju boley posing lagik..ohhh lega hatiku tak terhingga..(aku mmg expect abeh la aku pagi2 mesti nak layan umar nangis dulu sbb kna mandi awal sgt nih)...tulahhh..kadang2 benda yang belaku dalam hidup beyond our expectation...eh ilmiah sungguh ayat itewww..tepat 6.35 pagi..kami pon bergerak keluar rumah menuju destinasi nun jauh di bandar baru Uda...

No comments:

Post a Comment