Tuesday, April 5, 2011

bermain dengan eksperesi wajah...

Assalamualaikum...

haaaa..tu diaaa tajuk penuh eksperimentalism...ntak hapo2 la aku ni...sbnarnya cuma nak citer si budak idung penyek nih...main tidur olok2 ngan aku...kaedahnya bosanggg glerz sb abah kojo mlm... memula muka belakon tader perasaan... ko ada senyum lam tdo camnih???alahai..notinya... ini konon nak takutkan aku ngan mata durja ningsun la tuh...hohohhhooo..mmg aku tkt pon...ha..semalam kat umah aku blackout..tnb tgh wat selenggaraan...bawak sampai ke mlm la tader letriknya..abah lom balik kejer...masa nak ke dapur aku bwk lilin..si tongteng follow kat belakang...elok jer sampai kat toilet belakang..(kebetulan pintu toilet tebukak)...ehh.eehhh dia boley plak nanya aku..eh..mammi..wat is that?? sambil jari telunjuk menunjuk ke dlm bathroom...ooohhhhhhhh...sikit lagik lutut aku nak cecah lantai...nak fengsann okkayyyy......tu pon blom lagik aku pandang apa yg ada kat dalam tu...punya la penakutnya mak ko nih!!!...pesanan bt tongteng...pls laarr..len kali walo apapon yg ko nampak..tlg larrr jgn kasik tau kat mamy okay! boleh tercabut jantung aku..sampai ke sudah..aku tak tau apa yang Umar nampak lam toilet tuh!!!!huhuuuuu...

No comments:

Post a Comment