Tuesday, January 25, 2011

airmata..

Assalamualaikum...
airmata dan aku...mmg tak dpt dipisahkan...yerr aku sgt suka menangis..sikit2 nak nangis..slalunya org yang tak suka nangis akan ckp camtuh..tp bg org yang suka nangis nih..mcm ada satu kepuasan dalam diri bila dapat merembeskan airmata...haaa...begitu yerr..sehinggalah penyakit gembeng ku itu berjangkit pada anak nan sorang ituh...tapi aku tak suka bila bila Umar nangis...aku jadik tensi..yerr.. kat dalam umah tuh aku sorang jer boley nangis...org lain xboleh..sangat diktator hokeh!! org kata kalo bby nangis bagus..boley kuatkan paru2...ermmm bagi aku boleh menambahkan kentensian..dah la sakit dalam pantang nak bangun duduk pun ssh..tb2 anak pulak menangis tak renti2...duuuhhh...hazabnya saat2 ituh...
tp...dah agak lama jugak aku tak menangis beria2...sehinggalah mlm semalam...
haaaa...knp mlm semalam???? jeng jeng jengggg gaduh ngan abah???ooo tidaaaakkk tiada istilah gaduh dlm idup aku n abah ya...yg ada cuma istilah sentap merajok ajer...ya betuuulll..kami kalo ada yg tak kena...masing2 akan layan blues...malas nak bising2..lps2 tu baiklah...slalunya aku la yang akan mintak sambung argue sb mmg species sengal kot tak boley nak maafkan org senang2..mesti nak clarify btl2..haaa...kan salah u tu??.bila org tu dah mengaku..baruu..yahooo...i win..i win.. sgt buruk hokeh perangaiku itu... gaduh ngan umar tongteng?? lagi la tidakkk sb Umar kat umah mama...ngeh ngeh ngehhh...semuanya penangan.............
taaadaaaaaaaaaaa...............
gambar ~google
haaa........u oll tgk tak citer ni? aku td BW kat blog kekawan ramai jugak la yang dah review psl citer ni..takpelah..aku bt versi aku... Ya hamfon...ratu airmata ni menangis dari awal citer sampai la ke habis...seb baik si tongteng tader..kut tak jenuh nak mengelap airmata aku..ya mmg..dia pantang aku nanges..mesti carik tisu ngelap muka aku..siap tutup sebelah lobang idung aku then suh blow hingus..wakaakaaa sebijik mcm aku slalu bt kat dia...seingat2 aku..las aku nangis2 pasal tgk drama/movie ni ialah masa tgk citer kabi kushi kabi gham tahuuun 98 ke 99 cam tuh...waaa..da boley masuk arkib hokey..hbs 2 pek tisu yang rege 20 sen masa tu...
hadoi laaa punya la menangis tgk citer gemilang sampai nak tdo pon xleh..pedih mata aku....so..u oll kalo tak tgk aritu..boleh tgk mgu dpn yer..jgn lupa mlm selasa ya!!
babai...

No comments:

Post a Comment