Wednesday, December 15, 2010

bayang apakah itu..???

assalamualaikum...
arini baru tingat satu kesah rasa nak share ngan sumer org..
dah lama jugak berlaku 20hb10 aritu..kira2 dah 2 bln..
pada aku x penting sgt tu yg buat2 lupa n x amek port langsung
kisahnya begini..
aku ada 3day course kat hotel *tuuuutttt* sumwhere at jb..
terpaksa di tuuuttt yer nama hotel kang xpsl2 kna saman..
gamba kat bwh ni aku bersama roomate from Segamat..
peserta kursus adalah from seluruh johor yer..
mlm2 pon ada bengkel sampai kol 10..
dah abes bengkel biasanya org2 dari segamat n batu pahat ni slalu kuar ronda2 pasar karat..
termashuklah roomate aku ni...
aku ni dah namanya kol 10 xder maknanya nak berembun2 lagik kat luar tu..
masuk bilik layan bantal syioookkk woooo..
maka duduklah aku dalam bilik tu keseorangan
jeng jeng jengggg.....
haaaaaaaa....
kasi suspen sikit.....
dah siap2 nak tdor...sempat lagik tgk2 gamba kat camera..
terasa plak nak snap gamba pemandangan bandaray jb waktu mlm..
oh yerr bilik aku kat tingkat 17 yerr korang!
dah ler lif pon creepy semacm jerkk...
sekali selak langsir nak amek gamba...
haaaaaaaaaaaaa........................
ko......xder pe2 ponnn...
waaaaa.....kna tipu....
takdelah itu bkn criter sebenar..
cerita sebenarnya ialah cuba korang tgk btl2 gamba yg aku snap pd mlm tu...
mcm ada bayang2 besar kat situ kan???
siap ada kepala lagik..mcm tengah terbang
ada lah sorang dua yg menegur bila tgk gamba ni...
tp ntah knp aku rasa cam..arrghh xde benda lah..
sampai la ke hari ni..aku masih tak rasa takut pon..
walhal aku ni sgt2 la penakut orgnya...
jadi korang sila la melihat dan mengnalpasti apakah bayang dalam gamba tu yer...
gamba asli yer xder edit sikit pon...
Allahhu alam bissawab....

No comments:

Post a Comment